نوشته شده توسط : hamid reza

شنیدی که دلم گفت بمان ، ایست ، نرو / به خدا وقت خدا حافظی ات نیست ، نرو

نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست / گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست ، نرو . . .

.

.

.

عشق تو مانند روح در وجود من است که فقط هنگام مرگ از هم جدا میشویم . . .

.

.

.

مینویسم خاطرات با اشک و آه / در شبی غمگین و تاریک و سیاه

مینویسم خاطرات از روی درد / تا بدانی دوریت با من چه کرد . . .

.

.

.

بر تن ما نکند آتش دوزخ اثری / چون به آتش کده مهر شما سوخته ایم . . .

.

.

.

زیبا ترین آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زیباترین پایان با تو میمانم . . .

.

.

.

دریا  چه دل پاک و نجیبی دارد / چندیست که حالات عجیبی دارد

این موج که سر به سخره ها میکوبد / با من چه شباهت عجیبی دارد . . .

.

.

.

روزی که یادت نکنم روز خدا نیست / سوگند به اسمت که دلم از تو جدا نیست . . .

.

.

.

حلالم کن اگر دوری اگر دورم / اگر با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم

بگو عادت کنم بی تو که میدونی ، نمیتونم / که میدونی نفس هامو به دیدار تو مدیونم . . .

.

.

.

خواستم یه اس ام اس توپ برات بفرستم ، وسط راه منفجر شد !

همه فهمیدن دوستت دارم  . . . !

.

.

.

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد / حیف باشد که تو باشی و مر ا غم ببرد . . .

.

.

.

ز چشمانت نگاهی ده به چشمانم / که چشم من به هر چشمی نمی نازد . . .





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 2 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: