نوشته شده توسط : hamid reza

 

اس ام اس هاي سركاري

//////////////\\\\\\\\\\\\\\\
         (< @ @> )
.....o00……………00o…......
این عکس رو وقتی داشتی دختر همسایه رو دید میزدی ازت گرفتن....واقعا که....از تو بعید بود !

 

 

میدونی فرق تو با راه چیه؟؟؟
.
.
.
راه رو باید بری تا به آخرش برسی اما تو خودت آخرشیییییی!!!

اگر روزی مرا کردی فراموش
سرت را می کنم در دیگ آبگوشت
اگر روزی برایت گریه کردم
بدان قبلش پیازی رنده کردم.

 

ای که از درد دلم باخبری !!!... قرص دل درد مرا کی می خری ؟

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن

آرزو دارم عمرت مثل دستمال کاغذی دستشوپی باشه
سفید و مفید و دراز

 

 

شبی از سوز گفتم قلم را / بیا بنویس غم های دلم را

قلم گفتا برو بیمار عاشق ، ندارم طاقت این بار غم را

آلبالو شفتالو هلو زردآلو آناناس همشو خودم میخورم! فکر کردی میخوام پاچه خاری کنم؟!

 

 

سلام من به شما تبریک میگم شما آدم خوش شانس ی هستید شما برنده ی یک عدد دوست پسر با

 

! dvd کیفیت شدید مبارکتون باشه

 

می دونی چرا بین انگشتان دست فاصله هست؟ چون یه روزی یه دستی پیدا می شه که این فاصله رو پر

کنه.

اگه تو این پیغام را نگه داری به این معناست که من بامزه هستم.

اگه ویرایش کنیش یعنی من باز هم بامزه هستم.

اگه به دیگران این پیغام را بفرستی تو داری همه جا پخش می کنی که من بامزه هستم.

اگه پاکش کنی یعنی تو به من حسودیت میشه چون من بامزه هستم.

 

 

(( ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ )) این آخرین چیزیه که از تو برام مونده، جا ی پاهات رو دیوار اطاقم، یادت به خیر، عجب مارمولکی بودی!!!

 

 

 

میدونی لذت زیر بارون بودن چیه؟      اینه که کسی اشکهات رو نمی بینه !

 

اگه چشمت پرسید، بگو ندیدمش ... اگه گوشت پرسید، بگو نشنیدمش ... اگه دستت لرزید، بگو ماله

سرماست... اگه پات سست شد، بگو ماله ضعفه ... ولی اگه دلت ریخت، به خودت دروغ نگو ....( چنین

گفت زرتشت...)

 

 

آخه یکی به من بگه چیکار کنم!!!!!

 

وقتی گریه کردم گفتند بچه ای

وقتی خندیدم گفتند دیوونه ای

وقتی جدی بودم گفتند مغروری

وقتی شوخی کردم گفتند سنگین باش

وقتی حرف زدم گفتند پر حرفی

وقتی ساکت شدم گفتند عاشقی

حالا هم که عاشقم می گویند: گناهه

 

 

 

 

برای اینکه با یک مرد شاد باشید باید او را کاملا درک کنید و کمی دوست داشته باشید

برای اینکه با یک زن شاد باشید باید او را کاملا دوست داشته باشید و اصلا سعی نکنید که او را درک کنید

یک زن نگران آینده است تا زمانی که شوهر کند

 

یک مرد هرگز نگران آینده نیست تا زمانی که زن بگیرد

 

یک مرد موفق مردیست که درآمدش بیشتر از مبلغی باشد که زنش خرج می کند

یک زن موفق زنیست که بتواند چنین مردی را پیدا کند

 

برنده جایزه نوبل ادبیات در زمان تقدیم جایزه خود به همسرش گفت:

" این جایزه را به همسر عزیزم تقدیم می کنم که با نبودش باعث شد من بتونم این کتاب را تمام کنم "

میگن یه روز ده نفر داشتن توی جنگل میرفتن. دوتاشون میفتن توی چاه. تلاش میکنن که بیان بالا اما بقیه داد میزدن که شما نمیتونید بیخیال شین. یکیشون قبول میکنه و میمیره. اما اون یکی همچنان تلاش میکنه در حالی که بازم بقیه داد میزدن تو نمیتونی. بالاخره میرسه بالا. همه تعجب میکنن. تازه میفهمن که طرف کر و لال بوده. روی کاغذ مینویسه: دوستان از اینکه منو تشویق کردین تا بیام بالا ممنونم. پس لازمه بعضی وقتا کر بشیم

 

از شب پرسیدم چه بنویسم برای کسی که دوستش دارم؟ گفت: بی تو فردایی ندارم.

شمع سوزان توام اینگونه خاموشم نکن گرچه دور افتاده ام اما فراموشم نکن..

بیشتر از دیروز.کمتر از فردا. بیشتر از خودم.کمتر از خدا. بیشتر از خورشید و عمیق تر از دریا بیادتم.

از برنامه نود مزاحمتون می شم شما به عنوان بهترین گل سال انتخاب شدید

من یه ماهی کوچک تو تنگ بلور قلبتم / مواظب باش قلبت نشکنه چون من میمیرم

کلاس بای تخته با یه تیب شلخته با خط بد نوشتم زندگی بی تو سخته.

 

پیام عشقولانه ی غضنفر به دوست دخترش: "در قلب منی هرگز"

فرستنده:من
دلیل:محبت
هدف:جلب توجه
نتیجه:16تومان ضرر فقط بخاطر تو

امروز قلبم درد گرفته فکر کنم تبل شدی جات تنگ شده

*صد دفعه گفتم اینقد لباساتو تکون نده من به گرد گلها حساسیت دارم*

برو جلوی آینه کی رو میبینی ؟ خودتو؟نه این که می بینی تمام دنیای منه

زندگی کن ولی اسیرنشو/عاشق شوولی دیوانه نشو/ دوستت دارم ولی لوس نشو

شب بهت اس ام اس دادم که بگم : دنیام تاریکه مثل شب ، تنهام مثل ماه ، کوچیکم مثل ستاره ، اما دوستت دارم قد آسمونی که اندازه نداره

می دونی فرق تو با فرغون چیه؟فرغون گِل می بره ولی تو دل می بری


اس ام اس و پیامک مخصوص نیمه شب

 

می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!

من آلان تو آمریکا هستم، می خواستم ببینم راسته می گن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟

سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره! 4 ساعت دیگه باید بیدار شی!

خوابی؟ خوب اشکالی نداره، هر وقت بیدار شدی بهت می گم... بخواب

 از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خود دونستم بیدارت کنم .....آخه داشتی بالشو می خوردی !.

خوابی؟ می خواستم sms بدم. باشه بعد مزاحم میشم...

 مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید !

 شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم. میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟

 می خواستم یه چیز مهم رو بگم پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری!

 ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم کار خوبی کردم؟

 هاهاهاااااااااااا... گول وخوردی من اس ام اس نبیدم. وجدان خبیث موبایلت بیدم که خاستم از خواب نازبیدارت وکنم!

ببین عزیز دلم پاشو........... اگه پا نشی قهر میکنما............. خب دلم برات تنگ شده............ جون من پاشو............ پاشدی............. افرین عزیزم............ حالا که پاشآ style=




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس سركاري , ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 8 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: